Szerző: Molnár Klára marketing közgazdász | 2023. 06. 17.
Miért kulcsfontosságú a relevancia? Hogyan készíthetünk releváns blogbegjegyzést? Mit mutat meg a relevancia? A relevancia jelentéseA relevancia fogalma kulcsfontosságú az online marketingben. A keresőmotorok, például a Google, igyekszik elérni azt, hogy a...
Szerző: Molnár Klára marketing közgazdász | 2023. 05. 28.
Hogyan szerezzük meg az értékes érdeklődőt? Az értékes érdeklődő… Lead generálásAz online marketingben a lead generálás kiemelkedő fontossággal bír. A lead-ek, azaz az értékes érdeklődők megszerzése és az ügyfelekké való konvertálása az egyik kulcsfontosságú...
Szerző: Molnár Klára marketing közgazdász | 2023. 05. 28.
Különbözz a konkurenciától, de hogyan? Vevőnek miért érdemes az adott terméket, szolgáltatást választania? Különbözzünk a konkurenciától Ez az egyik legfontosabb fogalom az online marketing világában, hiszen segít megkülönböztetni egy terméket vagy szolgáltatást a...
Szerző: Molnár Klára marketing közgazdász | 2023. 05. 28.
Mik a sikeres blogbejegyzés legfontosabb lépései? Hogyan írj kiemelkedő és vonzó tartalmakat? Az első lépés… BlogbejegyzésKutatás és tervezés Az első lépés a sikeres blogbejegyzés írása során a kutatás és a tervezés. Határozd meg a célközönségedet, és gondold...
Szerző: Molnár Klára marketing közgazdász | 2023. 05. 13.
Milyen tényezők befolyásolják a hirdetések hatékonyságát? Mi lehet a hatékony hirdetések sikerességének titka? Amik befolyásolják… Hirdetések hatékonyságaMik befolyásolják az online hirdetések hatékonyságát? A Célcsoport A helyes hirdetési forma A Tervezett...
Szerző: Molnár Klára marketing közgazdász | 2023. 05. 12.
Mi a CTR? Mi számít jó CTR-nek? Milyen teendőid vannak? Az egyik legfontosabb mutató CTR - Átkattintási arányTermékek vagy szolgáltatások online hirdetése esetén az egyik legfontosabb mutató az átkattintási arány (CTR). Az átkattintási arány a hirdetés megjelenése és...