Facebook hirdetéskezelés

Amikor annyira ütősek a Facebook hirdetéseid, hogy nem győzöd kiszolgálni az ügyfeleket!

Vállalkozásod igazán megérdemli, hogy olyan Facebook hirdetéseid legyenek, amelyek fantasztikus ügyfeleket hoznak!

Így azt kívánom, hogy legyél tele minőségi ügyfelekkel! Segítőd ebben: Molnár Klára marketing közgazdász

Hogyan? Görgess lejjebb…

 

A Facebook hirdetéskezelés…

három nagy probléma merül fel (voltaképpen egy, de az igen nagy!)

Amikor rájössz, hogy szükséged van ügyfelekre…

1. Probléma

az ügyfél, a vevő sehol...

Te is tisztában vagy azzal, hogy hirdetni kell…

Te is tisztában vagy azzal, hogy nem mindegy, hogy hogyan….

Te is tisztában vagy azzal, ha nincsenek ügyfelek, vásárlóid, akkor nem fog növekedni az árbevételed…

És  tudod azt is, hogy ezért  sokkal, de sokkal jobban teljesítő Facebook hirdetések kellenek!

Ha unod a kidobott pénzt…

2. Probléma

amikor tényleg kidobott pénz...

  • Amikor nem jönnek az eredmények…
  • Amikor nem jönnek az ügyfelek…
  • Amikor nem tudod, hogy mit rontottál el (vagy mit rontott el, akit megbíztál a hirdetésed kezelésével)…

És valóban  ha nincsenek ügyfeleid, vásárlóid, akkor nem fog növekedni az árbevételed…

És tudod azt is, hogy lehetnének sokkal, de sokkal jobban teljesítő Facebook hirdetéseid!

Bele a vakvilágba …

3. Probléma

amikor nincs stratégia

  • Akkor nem fognak jönni az eredmények…
  • Akkor nem fognak jönni az ügyfelek…

És valóban,  ha nincs mögötte bombabiztos stratégia, akkor nincs ügyfél, nincs vásárló és nem  fog növekedni az árbevételed…

Ezért inkább lépj szintet és kérj professzionális segítséget!

Facebook hirdetéskezelés

Hosszútávon megtérülő, bevételnövelő segítség Neked és a vállalkozásodnak!

Vállalkozásod jövője

Bizony, bizony! A Facebook hirdetéseid is a vevőszerző gépezeted része és így a vállalalkozásod jövőjének az egyik kulcsa.

A jól megválasztott online marketing stratégiád része, ami  a vállalkozásod bevételnöveléséhez járul hozzá!

Így azon dolgozunk közösen, hogy még jobb, még hatékonyabb legyen a vállalkozásod és a vevőszerző rendszered!

Szakértő figyelem

Figyelem nélkül nincs hatékony hirdetés!

Figyelni, figyelni, figyelni….

Tesztelni, tesztelni, tesztelni…

Mérni, mérni, mérni…

Optimalizálni, optimalizálni, optimalizálni…

Amivel segítek Neked ezen az úton: a biztos alapokkal, működő rendszerekkel, kivitelezésekkel!

Facebook hirdetéskezelés

Igen, igen tudom, hogy sok-sok kérdés merül fel, nézzük meg a leggyakrabbakat:

  • Szükséges-e a belépő termék, az értékesítési tölcsér, a nyílt nap vagy éppen a webinár?
  • Vajon  tudsz-e akár azonnal értékesíteni?
  • Vajon hogyan lesz látogatóból érdeklődő és érdeklődőből vásárló?
  • Vajon kifizetődő-e az unalmas, tukmálós hirdetés?
  • Vagy inkább professzionális marketing stratégiával aratod le a babérokat a konkurenseid elől?

Hidd el, hogy a  Sikeres vállalkozás névjegye: Legyél tele minőségi ügyfelekkel, vásárlókkal!

Ami pedig kell hozzá: vevőszerző rendszer, professzionális stratégia


Facebook hirdetéskezelés

Molnár Klára – kereskedelem és marketing közgazdásszal, gazdálkodásszervezővel

Facebook hirdetéskezelés hatékonyan

Szia, Klári vagyok…

Marketing közgazdász, vállalati tervező, gazdálkodásszervező, statitsztikus…

Segítek neked új vevőket, ügyfeleket szerezni…

Segítek neked stratégiában gondolkozni és

Segítek neked sokkal nagyobb árbevételt elérni…

Érdekel? Akkor kérj konzultációra időpontot! Görgess lejjebb!

Facebook hirdetéskezelés

Lényegre törő konzultáció – 10 -15 percben – díjmentesen

Máris készül a konzultációs űrlap!

Mi fog történni a jelentkezés után?

}

Időpontot egyeztetünk

Hétköznap a megadott telefonszámon foglak keresni, hogy időpontot tudjuk egyeztetni.

w

Átbeszéljük a projektedet

Egyeztetünk a Facebook hirdetési stratégiádról és a Facebook hirdetéseidről.

Ajánlat

1 – 2 munkanapon belül vállalkozásodra szabott árajánlatot kapsz!

Elfogadása után szerződést kötünk, majd indulhat egy újabb sikertörténet Veled és velem!

Facebook hirdetéskezelés

Szerezhetek Neked és vállalkozásodnak újabb minőségi ügyfeleket?

Ha igen, akkor beszéljünk!

Azt kívánom, hogy: Legyél tele minőségi ügyfelekkel, vásárlókkal!