Hogyan szerezz még több vevőt?

Amint elkészült a honlapod Te is boldogan hátradőltél és vártad a csodát, hogy elözönlik a látogatók és a vevők sokasága?

Tisztában kell lenned azzal, hogy nem elég a Google keresőben láthatóvá tenned a honlapodat, nem elég az első oldalon vagy netán az első helyen szerepelned, ez még egyáltalán nem garancia arra, hogy elég látogatód és ezáltal elég vásárlód lesz.

Mit teszel, ha egy olyan kulcsszóra landol az első helyen a honlapod, amire csak havi pár száz vagy néhány ezer keresés van?

Biztosan keresel új kulcsszavakat, amire ismét  optimalizálni kell weblapodat, de ez akár egy hosszabb, fáradtságosabb folyamat is lehet úgy, hogy még több időd megy rá. A remek Google helyezésre nem várhatsz örökkön örökké, nem állhat meg a honlapod profitot termelő gépezete!

Tegyél ellene! Állítsd honlapod látogató és vevőszerző gépezetét több lábra!

Állj több lábon vagyis a céges honlap megmentői:

A keresőoptimalizálás mellett érdemes bevetned a Google hirdetési rendszerét, az Adwords hirdetéseket.

 

AdWords a csodafegyver! Látogatókat, vásárlókat, de azonnal!

Igen, hiszen azonnal célcsoportodnak megfelelő látogatókat vagy vásárlókat küldhetsz a honlapodra.

TE határozod meg, hogy mennyit vagy hajlandó fizetni egy látogatóért.

Meghatározhatod, hogy mennyit szeretnél naponta elkölteni a hirdetésekre.

Mielőtt nagyon belelkesednél szeretném felhívni a figyelmedet, hogy az AdWords helytelen beállítása miatt fordítva is elsülhet ez a fegyver,  hiszen egyáltalán nem mindegy, hogy hogy van beállítva a rendszer. Helyes beállítással valóban honlapod látogatószerző vagy vevőszerző gépezete lehet.

Továbbá az AdWords még segítséget is nyújthat a weblapod keresőoptimalizálási folyamataihoz.

 

A honlapod sorsa már akár a tervezéskor eldől!

A honlapod cél nélkül, látogatók és vevők nélkül semmit sem ér!

Egyáltalán nem mindegy, hogy tervezéskor az értékesítési csatorna minden egyes eleme jó helyre került-e?!

Fontos, hogy folyamatosan mérd az eredményeket, és ha nem jönnek az elvárt számok, akkor változtass, javítsd, fejleszd és teszteld, majd értékeld ki az eredményeket.

Átgondolt, tudatos tervezéssel honlapod sokkal több vevővel büszkélkedhet, mint egy átlagos honlap.

 

A feliratkozók gyűjtése

Minden pillanatot meg kell ragadnod, hogy a látogatóid lerakják virtuális névjegyüket az asztalodra.
Erre kiváló eszköz a hírlevélküldő célszoftver.

Ne kövesd el az a hibát, hogy nem kéred el látogatóid adatait pl. egy hasznos tanulmányért vagy egy értékes hírlevél sorozatért cserébe.

Ne feledd, hogy ezek a látogatók később vevőid is lehetnek!
De ha nem kéred el az elérhetőségüket, akkor akár a konkurensednél költhetik el a pénzüket.

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ További információ

Az Európai Uniós törvények értelmében ez az oldal "cookie"-kat azaz "süti"-ket tartalmaz.

Bezár